Op zoek naar een verfrissend alternatief
om je als organisatie te laten zien aan je publiek
en de interactie te vergroten?

 

UNIEKE TALKSHOW OP MAAT

Ik zorg met een op-maat-gemaakte talkshow ervoor, dat waardevolle informatie van mijn tafelgasten op een professionele, verfrissende, toegankelijke en interactieve wijze verbonden wordt met het aanwezige publiek. Waardoor mensen op een laagdrempelige manier worden geïnspireerd en aangezet tot ontdekken van mogelijkheden. En de betrokkenheid tussen de organisatie en het publiek wordt vergroot.

Deze vorm is uiterst succesvol gebleken en bijzonder gewaardeerd door zowel het aanwezige publiek als de tafelgasten van de talkshow. Het is het verschil tussen een droog praatje met een powerpoint, waar de meeste mensen denken aan hun boodschappenlijstje. En het publiek aansteken door te delen waar het hart van de organisatie van in de fik gaat en daarmee te inspireren, kennis en informatie te delen. Daar waar een publiek normaliter wat uitdagender in beweging is te krijgen v.w.b. het stellen van vragen en reageren. Verhoogt deze vorm de interactie en betrokkenheid met het publiek. De reacties achteraf zijn vaak: Verfrissend. Echt. Maar ook toegankelijk, menselijk, kwalitatief, leerzaam, informatief, inspirerend, fun, interactief en energiek. Klanten gaven aan dat het zorgde voor meer klantenbinding, een betere klantrelatie en meer klanten. Het is dus gelijk een authentiek marketing/sales-tool. Want mensen doen zaken met mensen.

Deze organisaties hebben de talkshow-op-maat het afgelopen jaar ingezet:

Denk bijvoorbeeld eens aan het inzetten van een talkshow-op-maat bij: 

  • Klantendag
  • Personeelsdag
  • Presentatie jaarplannen
  • Lancering
  • Informatiebijeenkomst
  • Netwerkevent
  • Productpresentatie
  • Opening
  • Jubileum


Een kleine greep uit de bijzondere tafelgasten die ik afgelopen jaar mocht ontvangen?

  • Noud van den Boer, eigenaar Maison van den Boer
  • Jeroen Enzerink, managing director Maison van den Boer
  • Nick Stals, directeur Hotelspecials.nl /Giftfor2
  • Erik de Vlieger, serial entrepreneur
  • Anton Verbeek, Jos en Dolf Klijnhout, directie TROTS,duurzaam ondernemen.
  • Anja van Saarloos, accountmanager Nationale Nederlanden
  • Marijn van Kalmthout, Van Kalmthout Racing
  • Claudia van der Graaf, Director of Sales & Marketing at Rotterdam Marriott Hotel
  • Paula van Jaarsveld, financieel adviseur Nationale Nederlanden
  • Annic van Wonderen, vlogger, auteur en succesvol zakenvrouw AnnicVW
  • Anton Vliegenthart, directeur De Doelen Rotterdam
  • Ronnie Witjes, directeur Toptrouwlocaties
  • Deniece Von Harras, ondernemer en eigenaar 010zakenvrouwen en SmartUp Network
  • Magchellina Möller, directeur Möller Autoschade Rotterdam
  • Patty Golsteijn, online ondernemer
  • Carolien van der Kamp, succesvol ondernemer, Life&Business Coach
     

IN BEELD


WERKWIJZE

Inleving

Een talkshow-op-maat is een exclusievere vorm en vergt een veel uitgebreidere voorbereiding dan gewoon een evenement presenteren. Dat komt doordat er vooraf meer 1-op-1 gesprekken plaatsvinden. In de zorgvuldige voorbereiding, neem ik tijdens de voorinterviews met mijn tafelgasten (via Skype of Facetime) uitgebreid de tijd te ontdekken wat hun verhaal en boodschap is die ze 'over de bühne' willen brengen. Maar ook de mens achter het verhaal beter te leren kennen. Wanneer ik die 'fik' ook begrijp, voel en beleef, alleen kunnen we samen het beste resultaat overbrengen aan het aanwezige publiek. 

Beleving, interactie en betrokkenheid

Het mooie van de talkshow vorm is de interactie met het publiek. Tafelgasten, publiek en talkshowhost, we gaan voor een korte tijd met elkaar op een avontuur. Als talkshow-host en verbindende factor is mij er alles aangelegen, dat zowel het publiek, de tafelgasten en de organisatie zich tijdens het evenement heel welkom, thuis en betrokken voelen. Dat maakt een event nog energieker, authentieker en krachtiger. 

Investering

De duur van een talkshow kan variëren tussen 45 min. - 1,5 uur.
De investering voor een talkshow €1.990,00 excl. 21% BTW
Dit tarief is op de volgende manier opgebouwd.
* 1 dagdeel presenteren: regulier tarief € 995,00 excl. 21% BTW
* 1 uur voorbespreken totale evenement met klant via Skype of Facetime.
* 2 uur voorinterviews tafelgasten t.b.v. talkshow. (max. 3)
* 1 uur uitwerken en persoonlijke voorbereiding t.b.v. evenement.

De talkshow kan ook ingezet worden binnen de totale presentatie van het event. Ik kan dan als dagvoorzitter de presentatie van het gehele evenement voor mijn rekening nemen, waarin we het talkshow element toevoegen. De investering blijft dan gelijk. Een dagdeel is een dagdeel. Voor een extra dagdeel (dus een volledige dag presenteren) komt het tarief van een dagdeel bij.

INTERESSE

Naam *
Naam

TESTIMONIALS

Michèle presenteerde onze opening van het eerste zelfredzaamheidslab in Europa met daarin ook een talkshow. Met haar sprankelende persoonlijkheid, humor en Rotterdamse directheid was ze voor ons de ideale host van de avond. Door het creëren van een intieme huiskamer-sfeer geeft ze iedereen direct een welkom gevoel. Tegelijkertijd zorgt ze voor inhoud en wijsheid door het stellen van de juiste vragen! Puur als dat ze is, gaat Michèle echt voor de kracht van de persoon en zijn/haar verhaal. Met haar bevlogen en oprechte persoonlijkheid verrast ze mensen niet alleen, ze presenteert, representeert, vertaalt en bouwt bruggen, zoals het een echte Rotterdamse betaamt.
— Johan Hoogendijk - Oprichter Fynder Foundation

Het enthousiasme van Michèle is enorm aanstekelijk, zowel voor ons organisatoren in de voorbereiding voor ons jaarlijkse netwerkevent, als voor de bezoekers bij het event zelf. Een no nonsense Rotterdamse aanpak, met humor en bovenal veel enthousiasme brengt oprechte verhalen bij de sprekers tijdens de talkshow naar boven. Voor ons was het een feest met zo’n fijne dagvoorzitster samen te werken!
— Jessie Brockhoff - Jong Management Haarlem

ellen ten broecke.jpg
Tijdens de eerste Women Entrepreneurs in de Global Entrepreneurship Week Rotterdam wist Michèle Sparreboom met de talkshow ‘She Makes It Happen’ haar publiek en de tafelgasten op een inspirerende manier te boeien, maar bovenal met elkaar te verbinden. Gaaf wanneer er zo’n interactie ontstaat, dat is nou net de kunst die Michèle weet te creëren op een evenement.
— Ellen ten Broecke-van Putten / INDIGO pr&communicatie - Global Entrepreneurship Week Rotterdam

caroline de jager.jpg
Als tafelgast van Talkshow You&Mies ontdekte ik de grote kracht van Michèle is. Zij heeft de magie waarbij ze het bijzondere verhaal omhoog weet te krijgen achter de gewone mens. Met haar professionaliteit en persoonlijke bevlogenheid presenteert ze deze mensen en hun verhaal letterlijk om de buitenwereld mee te inspireren. Dat is wat zij bewerkstelligt. Ze opent ogen en brengt echt iets teweeg. Hoogleraar Beatrice de Graaf zegt altijd: “We hebben counter encounters in de wereld nodig” Mensen die verhalen en dingen vertellen, die wel goed gaan. Dat laat Michèle zien! Harten gaan in de fik en mensen gaan verder kijken. Door het horen, voelen en beleven van ontstaat er bewondering, verwondering, respect en waardering. Maar bovendien een warm gevoel. “Potverdikkie, de wereld zit gewoon WEL vol met toffe mensen. Dat laat jij zien Michèle!
— Caroline de Jager - Founder Go-PopUp